Naturalna naprawa naszego pH +/-

Ostatnio pisałem o wpływie treningu i intensywnych ćwiczeń na nasze pH.
Wraz ze spadkiem naszego pH do kwasowego związany jest ubytek wapnia z naszych kości i azotu bezpośrednio z mięśni. Dzieje się tak ponieważ w momencie zakwaszenia nasz organizm naturalnie wyhamowuje ten proces własnie tymi składnikami.

Co robić, aby problem obniżania zawartości wapnia i azotu z naszych magazynów nas nie dotykał?

Aby temu zaprzestać powinniśmy z zewnątrz zablokować proces zakwaszania podnosząc do normy swoje pH, a najlepiej stosując zdrowe produkty o odczynie zasadowym. Poniżej wymienię kilka produktów zasadowych, które po wysiłku dobrze wyrównują poziom pH z kwasowego!

W 100 g produktu:
Owoce:
Banan, czarna porzeczka, morela, kiwi
Warzywa:
Seler, marchewka, cukinia, ziemniak

Proponuje przygotowanie soku na bazie czarnej porzeczki + banana + marchwi + selera :) na pewno będziecie zadowoleni.

Pozdrawiam Pawel

Ten wpis został opublikowany w kategorii alkohol, bieganie, brzuch, Cellulit, ciało, ćwiczenia, dieta, fit, fitness, gotowanie, kobieta, kulturystyka, mezczyzna, odzywianie, płaski, regeneracja, siłownia, sport, trening, wellness, zdrowie, życie i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>